Beers of the World (BOTW)

Maailma eri rahvuste õlletraditsioonid koondatud ühtsesse Beers of the World kontseptsiooni!

Beers of the World (BOTW) kontseptsioon sisaldab üle 20  kvaliteetõllemargi maailma erinevatest piirkondadest. Kontseptsiooni eesmärgiks on aidata tarbijaid ostuotsuse tegemisel ja pakkuda kaupmehele parimaid antud tootesegmenti kuuluvaid tooteid, arvestades müügikanali profiili ja sihtgruppi.
Toodete hulgast valitakse igakuiselt, vastavalt aastaajale, sobiv toode, mis tuuakse esile „Kuu pakkumisena“. BOTW – toodete väljapanek toimub kontseptsioonile eraldatud pinnal (riiulitel/moodulitel), mis on selgelt ja eristuvalt liigendatud. „Kuu pakkumise“ juurde on lisatud toidusoovitus.

Beers of the World kontseptsiooni kuuluvate õllede hulgast on huvilistel lihtne leida neile sobiv toode nii kaupluseriiulitelt kui ka pubide – restoranide menüüdest, valiku tegemisel on abiks väljapanekute juures sisalduv õllede karakterit avav lühikirjeldus. Gurmaanide rõõmuks on juurde lisatud ka toidusoovitus – nagu heade veinidega käivad ka kvaliteetõlledega kaasas maitsega harmoneeruvad retseptid.


Beers of the World (BOTW) kontsepti brändid:

Hoegaarden, Leffe, Stella Artois, Pilsner Urquell, Franziskaner, Lowenbrau, Beck‘s, Spaten, Peroni, Bud, Velkopopovicky Kozel, Gambrinus,Duvel, Miller, Liefmans, Westmalle , Weihenstephaner,San Miquel,Youngs ,Aecht schlenkerla,Chimay, Bernard,Old Tom,Spitfire, Shepherd Neame,MarstonsAnchor Liberty, Boddingtons, Whitens,Pauwel Kwak, St.Louis Kriek.